PBC-listen til revision i Clouden
Kort om PBC-listen til revision
PBC- listen i Clouden gør det lettere og mere sikkert at styre dokumenthåndtering i revisionsprocessen. PBC-listen er en Cloud-baseret mappeløsning, der gør det hurtigt og nemt at dele informationer med kunder. Alle informationer er samlet et sted og er tilgængeligt for både kunden og de relevante kollegaer på kontoret.
PBC-listen er en liste over alle de dokumenter mm., som du skal bruge for at udføre en revision for kunden. De efterspurgte dokumenter og informationer ting har en tendens til at være dynamisk, hvilket betyder, at revisor normalt vil øge antallet af nødvendige dokumenter, når revisionen påbegyndes. I PBC-Listen er det let at tilføje nye dokumenter.
Hvorfor er CaseWare Cloud den ideelle platform til håndtering af PBC-listen?
I dag bruger mange revisorer et Excel-regneark, Google-ark, Microsoft Word-dokument eller almindelig gammel e-mail. Det er hverken effektivt eller sikkert.
Løsningen giver adgang til funktioner, der gør det let at samarbejde både internt og eksternt med kunder. Cloud-løsningen sikrer, at alle informationer bliver opdateret i realtid. Det gør det let for alle involverede parter at følge processen og sikrer, at alle har adgang til de seneste noter, dokumenter etc. Med PBC-listen har alle der er involveret i den enkelte sag således hurtigt overblik over revisionsprocessen.
Enkel dialog med kunden
Det er let at efterspørge og overføre dokumenter , ligesom du kan følge engagementer og tildele opgaver. Værktøjet er udviklet for at forenkle revisionsprocessen, og dermed spare revisors tid. Der er enorme effektivitetsgevinster og øget kundetilfredshed ved at skifte fra Excel, PDF, Word mm til det dynamiske PBC liste værktøj fra CaseWare.
Sikkerhed
CaseWare Cloud har de højeste sikkerhedskvalifikationer som industrien tilbyder. PBC-listen i Clouden sikrer, at følsomme dokumenter og oplysninger gemmes i et sikkert miljø.