Giv dine kunder det rigtige Kundetjek

Er du i tvivl om, hvordan du bedst sikrer, at din virksomhed overholder de stadig flere krav, som gælder i Revisorloven og Hvidvaskloven? Vi lancerer nu vores nye app Kundetjek i CaseWare Cloud, som sikrer, at du effektivt gennemfører alle procedurer i forhold til dit kendskab til kunden og har den lovkrævede dokumentation på plads.

Hvordan fungerer løsningen?

Du gennemfører kundetjekket på kundeniveau. Vurderinger og oplysninger anvendes derefter på tværs af dine opgaver for kunden og danner grundlag for kundekendskab og -accept på alle eksisterende og nye opgaver på samme kunde. Det sikrer en struktureret proces og sparer tid i forhold til de enkelte opgaver, da der ved hver opgave kun skal tages stilling til opgavespecifikke forhold.

 

Gode grunde til at bruge Kundetjek


1. Lovgivning
Kundetjek er udarbejdet under hensyntagen til de krav, som revisor er underlagt i Revisorloven, de internationale standarder og Hvidvaskloven

2. Struktureret proces
Kundetjek foretages på et overordnet niveau så informationerne kan bruges på tværs af kundens  eksisterende og nye opgaver. Løsningen sikrer, at I bruger samme proces hver gang. 

3. Dokumentation
Alle informationer og dokumentation er samlet et sted. Det giver overblik og sikrer, at oplysningerne er tilgængelige, når de skal bruges i hverdagen og ved eventuel kontrol.

 

Hvilke faglige forhold skal du undersøge når du får en ny kunde?
Vil du have en opdatering på, hvilke forhold du skal have med i din kundekendskabsanalyse, så deltag på vores webinar den 27. maj. Her stiller vi skarpt på krav i lovgivningen, og du får samtidig en introduktion til vores nye app Kundetjek. 

Webinaret afholdes af  statsautoriseret revisor Martin Samuelsen fra Inspicio ApS og produktejer Jeppe Schmidt. Det forventes at vare 60 min. og der gives 1 OE-time.

 

Tilmeld dig webinaret her

 

Læs mere om Kundetjek her

 


Webinar Kundetjek

Kontakt

  • Celina Bach-Møller

    Konstitueret direktør

    3369 1063