Support af TimeView flytter til CaseWareteamet

NyhedSupporten af TimeView-løsninger med integration til CaseWare flyttes over til CaseWare Supportteamet.

 

Som næste skridt i det gode samarbejde mellem CaseWare og TimeSolutions, omkring bl.a. integrationen til TimeView, flytter vi nu supporten af TimeView-løsninger med integration til CaseWare over til CaseWare Supportteamet.

Du skal fortsat kontakte Asbjørn, men fremadrettet vil det være Asbjørn Andersen fra CaseWare Supportteamet, der hjælper dig, når du har brug for support omkring TimeView. Asbjørn har været en del af supportteamet siden januar 2020 og har i perioden arbejdet med både CaseWare og TimeView. Bl.a. har Asbjørn været i praktik hos TimeSolutions for at få en bredere viden om programmet og mulighederne, så han er klar til at svare på de spørgsmål, som I stiller i supporten.

Rent praktisk betyder det, at du fremadrettet skal kontakte CaseWare Support på telefon 4738 4484, hvis du har spørgsmål til jeres løsning. Her sidder Asbjørn klar til at hjælpe jer.

Asbjørn Riise udtaler i forbindelse med overdragelsen af supporten til CaseWare Supportteamet:

"Hos TimeSolutions ser vi frem mod Asbjørn Andersens indtræden på supportfronten. Det vil frigive tid til yderligere at sætte fart på produktudviklingen af TimeView, ligesom det giver god mening at samle supporten, når vi integrerer CaseWare og TimeView. Version 1 af integrationen forventes fortsat frigivet efter sommerferien".

Spørgsmål til TimeView, der ikke er support

Har du spørgsmål til abonnementer mv. til Timeview, vil det fortsat være Asbjørn Riise fra TimeSolutions, der kan hjælpe dig. Han kan kontaktes på mail riise@timesolutions.dk og på telefon 2171 8230.

 

Kontakt