Teknisk konsulentbistand
Teknisk konsulentbistand retter sig primært mod system- og udviklingsassistance. Det kan eksempelvis være:
Du og din virksomhed kan få konsulentbistand via TeamViewer, hvor konsulenten får fjernadgang til din eller jeres skærme.
Faglig konsulentbistand
Den faglige konsulentbistand retter sig primært mod konkret faglig sparring i forhold til anvendelsen og løsning af opgaver mv. kombineret med et fagligt brush-up, hvis du og dine kollegaer har et særskilt behov for en specifik hjælp eller assistance. Dette kan bl.a. omfatte:
Ovennævnte er blot eksempler og kan tilpasses efter dit og dine kollegaers behov. Konsulentbistanden kan udføres via TeamViewer eller ved besøg på jeres adresse afhængigt af omfanget af bistanden.
Undervisning og brush-up
Vi tilbyder også generel undervisning eller brush-up af vores systemer og moduler. Dette foregår typisk som konsulentdage hos dig og dine kollegaer på jeres adresse, men vi har også mulighed for at samle jer i Odense. Undervisningen tager ofte afsæt i anvendelsen af Caseware-løsningen og omfatter:
Ovennævnte vil ofte være undervisning over to dage, men kan sammensættes efter behov med udvalgte moduler til en dags-undervisning.
Kontakt vores salgsafdeling, hvis du er interesseret i konsulentbistand. Du skal blot fortælle os, hvilken konsulentydelse, du ønsker, og i hvilken form, så klarer vi resten.