Caseware-teamet


COVID-19 pandemien har ændret mange virksomheders daglige drift markant. Arbejdsgivere har udvidet deres ansættelsesmuligheder til at omfatte flere muligheder for fjernarbejde. Dette skift har skabt en større efterspørgsel efter cloudbaserede værktøjer og løsninger.

Cloudbaseret software omfatter platforme som Caseware Cloud, der er designet til at fungere i et sikkert eksternt miljø. Det betyder blandt andet, at flere brugere kan få adgang til et system fra et hvilket som helst sted. Kommunikation, samarbejde og andre opgaver kan hermed alt sammen håndteres sikkert i skyen.

Herunder får du fem grunde til at skifte til Caseware Cloud.
 

1. Forbedret kommunikation med kunderne
I dag kommunikerer vi gennem mange hurtige kanaler, og vi forventer ofte øjeblikkelig feedback. Dine kunder forventer det samme niveau af hurtighed fra din teknologi. Caseware Cloud er en central portal, der gør det muligt at kommunikere hurtigt og sikkert via hurtig udveksling af beskeder, dokumentdeling og statusopdatering.
 

2. Styrk samarbejdet i teamet
Effektivt samarbejde er afgørende, når dine medarbejdere og kunder skal arbejde på samme tid. Men en overvægt af manuelt arbejde og kommunikation og alt for komplicerede protokoller for dokumentudveksling kan alt sammen bidrage til en langsommere og mere kompleks proces.

En af fordelene ved cloud er, at alle disse processer kan automatiseres og forenkles. Caseware Cloud udnytter fordelene ved denne teknologi til at strømline dine mest afgørende opgaver, spare tid og penge og samtidig levere en effektiv oplevelse til dine kunder.
 

3. Arbejd hvor som helst, når som helst
Traditionelle arbejdsplaner kræver ofte, at man arbejder fra kontoret. Denne arbejdsform er ikke særlig fleksibel og kan føre til udbrændthed hos medarbejderne. En fordel ved cloudbaseret regnskabssoftware er muligheden for at arbejde fra en hvilken som helst lokation. Dette giver mulighed for større fleksibilitet og bryder med den traditionelle arbejdsdags monotoni. Dine kunder vil med stor sandsynlighed sætte pris på muligheden for at samarbejde med dit team hjemmefra på et tidspunkt, der passer ind i deres tidsplan.
 

4. Nemmere dokumenthåndtering
For at sikre en vellykket dokumenthåndtering bør du implementere sikre og brugervenlige systemer til opbevaring. At bruge forældede papirbaserede metoder til at organisere dokumenter er risikabelt, da det er udfordrende at vedligeholde, og information kan gå tabt eller blive stjålet.

Caseware Cloud giver dig et centralt sted til dine data, hvilket gør det nemt for dig og dine kunder at få adgang til information, når det er nødvendigt. Derudover tilbyder vi cloudbaseret regnskabssoftware med datakryptering for at sikre maksimal sikkerhed og beskyttelse af dine kunders mest følsomme oplysninger.
 

5. Stærke tilladelsesprotokoller
Når du samarbejder med kunder i cloud, er det nødvendigt at give de rette personer adgang til de nødvendige data, så de kan udføre deres opgaver. Det er derfor vigtigt at etablere strenge tilladelsesprotokoller, der gør det muligt at samarbejde og samtidig opretholde en høj sikkerhedsstandard.

Med Caseware Cloud kan du nemt regulere brugerrettigheder og -adgang ved at etablere foruddefinerede roller og personlige tilladelser, der passer til hvert teammedlems unikke rolle i organisationen. Ved hjælp af sikkerhedsforanstaltninger understreger Caseware Cloud vigtigheden af tilstrækkelig informationssikkerhed for at kunne administrere dine kunders vigtige data sikkert.

Kom på clouden med Caseware

Caseware tilbyder flere forskellige cloud-løsninger. Herunder kan du læse mere om nogle af løsningerne:

Cloud Regnskab.

Kundetjek.

PBC-listen.

Vil du vide mere om vores cloud-løsninger? Kontakt salg på her.


 

Få mere viden